כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
04.06.2013
/ 11:29

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

נהיגה מונעת

הגיע הזמן להעלות נושא חשוב מאוד לסדר היום. כולם מתעלמים מזה, כי זה נושא כאוב ולא פוליטיקלי קורקט, אבל צריך פעם אחת ולתמיד להניח את הקלפים על השולחן. הסיבה העיקרית לתאונות הדרכים היא נשים המתאפרות במהלך הנהיגה.

כך לפחות לפי מותג הרכב 'מיני'. המותג יצא בפעילות חביבה במקסיקו, על מנת להילחם בנגע החמור הזה.
 
 
עיניים לכותל
 
סמסונג החליטה לחלק במתנה את מכשיר הטלפון החדש שלה, 'גלקסי 4', במסגרת קידום המכירות שלו בשוויץ. אבל כדי לקבל את המוצר הנחשק, עליכם להוכיח שלא תורידו ממנו את העיניים.
 
החברה הציבה בעיר ציריך מכונה ובתוכה המכשיר. על מנת לקבל בחינם את המכשיר הם היו חייבים לבהות בו למשך שעה. הבעיה היא, שה'גלקסי 4' יודעים בדיוק מתי מסתכלים עליהם ומתי לא, מה שהפך את העניין להרבה יותר קשה. מי שנכשל במשימה, קיבל הנחה לרכישת הטלפון, אשר שוות ערך לזמן בו בהה במכשיר.
 
 
שיזוף שקט
 
אין כמו ללכת לים בקיץ. השמש, המים, החול. אנחנו יודעים שזה לא נשמע כזה להיט, אבל בכל זאת, אנחנו מתים על זה. אבל יש שתי בעיות עיקריות ברביצה על החוף- הראשונה היא קרינת השמש המסרטנת, ואפילו חשוב מזה- אין איפה להטעין את הטלפון.
 
חברת NIVEA נזעקה לטפל בשתי הבעיות החמורות הללו. הראשונה, באמצעות קרם ההגנה שלה. השנייה, באמצעות הקמפיין החדש שלה, שכלל מטען סולארי לטלפון הנייד.
 
תגובות
אין תגובות למאמר