כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
22/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
21.05.2013
/ 10:19

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

בירה מאתגרת

מותג הבירות ההולנדי 'היינקן' ממשיך לגרום לאנשים לעבוד על חברים שלהם, כאשר הפעם הם ממש מנסים לפרק משפחות.
 
במסגרת הפעילות הוצבו בחנות רהיטים זוג כסאות פלסטיק של איטדיון כדורגל. אנשי החברה אתגרו את הגברים לשכנע את בנות הזוג שלהם לרכוש את הריהוט הלא אטרקטיבי, כאשר מי שיצליח במשימה הקשה יזכה בכרטיס זוגי לגמר ליגת האלופות בלונדון.
 
המדור חייב להודות שהוא לא היה מתנגד לכיסאות כאלה בסלון.
 
 
שתייה משותפת
 
קוקה קולה הם כבר מזמן לא חברת משקאות. העיסוק המרכזי של המותג הוא כיום בקירוב לבבות, ובאופן כללי במילוי מקומן של האומות המאוחדות.
 
במסגרת הפעילות הבאה, הוצבו מכונות שתייה זהות בפקיסטן ובהודו, שתי מדינות שהמתיחות ביניהן מרגיעה לשחקים מאז הוקמו שתיהן לפני כשישים שנים. על מנת לקבל פחית קולה מהמכשירים, צריכים שני אנשים מהמדינות היריבות לשתף פעולה וליצור קשר אישי.
 
התוצאה היא סרטון שמצליח לגרום לאדם הציני ביותר לחייך.
 
 
אפליקציה כחולה
 
נסיים היום עם האפליקציה החדשה של מותג הרכב 'מרצדס'. המותג ניסה להראות כמה טכנולוגיית ה- BlueEFFICIENCY חוסכת בדלק. לשם כך הוציא המותג אפליקציה החוסכת בחיי הסוללה של הטלפון הסלולרי בלחיצת כפתור פשוטה.
 
כן, אנחנו יודעים שזה לא מתוחכם במיוחד, אבל אתם חייבים להודות שזה יעיל.
 
תגובות
אין תגובות למאמר