כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ישראל מחפשת את אלוף ההקפצות

מאת: חדשות 'מפיק' /
19.05.2013
/ 10:24

חברת הקד"מ What?! מפיקה בימים אלה פעילות קידום מכירות חווייתית עבור בית ההשקעות אלטשולר-שחם, במסגרת החסות שנטל על אליפות אירופה לנבחרות צעירות Under-21 שתחול בארץ בחודש יוני הקרוב.

לדברי מנכ"ל החברה, ד"ר שמוליק צרפתי, פיתחה 'What?!' את הקונספט 'אלוף ההקפצות של ישראל' כחלק מקמפיין ליצירת מודעות והאהדה למותג 'אלטשולר-שחם' ונגיעה באוכלוסיות מטרה אליהן בית ההשקעות לא מגיע בדרך כלל.

במסגרת הקמפיין מתפרסמים בימים אלה סרטוני טיזר לקמפיין בערוץ יוטיוב כשבמקביל הוקם עמוד פייסבוק ייעודי. רכבים ממותגים ודיילות יסתובבו במשך שלושה שבועות בארץ ויחפשו את אלוף ההקפצות של ישראל בכדורגל. המשתתפים יצולמו בטאבלט והסרטונים יועלו באמצעות אפליקציה מיוחדת לעמוד ייעודי. המקום הראשון יזכה באירוח זוגי VIP עם נבחרת ישראל בכדורגל בפורטוגל לצד סיור VIP מאחורי הקלעים במשחק הגמר של אליפות Under-21. 
 
הפעילות, שתחל ביום חמישי הקרוב (23/5), תוכננה במשך כחצי שנה וכללה מיתוג מדויק וחדש לקמפיין תוך התחשבות בכללי אופ"א, מסלולי פעילות, אפליקציה ייעודית שנבנתה לצורך הקמפיין ופרסום תומך ברשתות החברתיות וברדיו המקומי. 
 
 
ייזום והפקת קד"מ: What?!
 
מדיה חברתית: דיבור
תגובות
אין תגובות למאמר