כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין חדש ל'ספיד סטיק'

מאת: חדשות 'מפיק' /
12.05.2013
/ 16:03

מותג הדאודורנטים לגברים Speed Stick משיק קמפיין טלוויזיה במסגרתו תיחשף השפה הפרסומית החדשה של המותג-  Don’t sweat it- handle it! אל תזיע, תרגיע!

הקמפיין ילווה בפעילות דיגיטלית באתר  ייעודי, Handle it college, בו הגולשים יוזמנו לשתף סיפורים מסיטואציות מביכות בחייהם וכן, יינתנו תכנים וטיפים כיצד להתמודד עם סיטואציות ומצבים מלחיצים מהחיים. היקף ההשקעה בקמפיין כ- 3.5 מיליון שקלים.

קמפיין הטלוויזיה החדש, בהפקת משרד הפרסום Y&R ישודר בערוצים 2, 10. 
 
סרטון ספיד סטיק החדש, מציג סיטואציה של בחור ובחורה זרים הנמצאים בחדר אחד בעת שתורמים דם והם מנהלים ביניהם שיחת חולין. הבחור, אשר נראה לחוץ- מביע עניין בבחורה ובפנים זועק בקולי קולות ומפוחד מהמחט, אך כמובן כלפי חוץ משדר שהוא  רגוע ונינוח.
 
בסיומה של הפרסומת, יוזמנו הצופים להשתתף בפעילות הדיגיטל של המותג ולהיכנס לאתר המיוחד, בו יוכלו לשתף את הגולשים בסיטואציות המביכות ביותר שהתמודדו בחייהם שגרמו להם להזעה מרובה. הסיפור הטוב ביותר יזכו להפקת סרטון מקצועי ויהפוך לסרט פרסומת שיועלו באינטרנט. כמו כן, 100 הסיפורים הראשונים יוענקו מתנות אטרקטיביות.
 
האתר handle it college, נבנה בקונספט של קולג' אמיתי וכולל דלתות רבות, כאשר כל דלת פותחת עולמות תוכן שונים בהם יוכלו הגולשים להעשיר את עצמם במידע ותכנים שונים ויינתנו להם טיפים יישומיים להתמודדות בסיטואציות מביכות כגון: כיצד להתמודד עם ספר משוגע, כיצד להתמודד בבדיקת דם, כיצד להתמודד במכבסה, כיצד לא להזיע מול החברה ועוד.
 
ספיד סטיק
(צילום: מסך)

 

תגובות
אין תגובות למאמר