כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ מעבר לים

מאת: שגית פורטי-טל, 'לעומק התודעה' /
11.09.2007
/ 9:29

לכבוד ראש השנה ליקטתי עבורכם מספר קמפיינים שהמדור לא הספיק להגיע אליהם ועלו השנה. מקווה שתחכימו ותיהנו.

 

 

טרמפולינה

 

אין משהו שמביך אותנו הנשים מלרוץ בחוץ או במכון הכושר ולראות את כולם לוטשים עיניים ומסננים "הופ, הופ". מחלקת השיווק של טריומף בחרה לחדד את העובדה שחזיית הספורט שלה גמישה מאוד ותומכת כך ששום דבר לא יזוז ממקומו.

יריעות דמוי טרמפולינה נפרשו במקומות מרכזיים בהם נוהגת האוכלוסייה לרוץ ובמכוני כושר שונים. החומר ממנו עשוית היריעות הינו קשיח ודרכו בחרו בטריומף להעביר את המסר: זה נראה גמיש, אבל זה לא יזוז. 

 

קמפיין חזיות

 

 

 

זה מגיע לכל מקום

 

שנייה לפני שהוא נגמר (הקיץ), ומנקי החלונות יפסיקו ללכלך את שמשות המכוניות שלנו בצמתים. בחרתי להראות לכם פעילות מדליקה של ג'ילט לקידום סכין גילוח חדשה.

בפעם הבאה שמנקים לכם את השמשה תציצו במגב, אני הייתי לוקחת אותו הביתה.

 

קמפיין ג'ילט

 

קמפיין ג'ילט

 

קמפיין ג'ילט

 

 

כל כך חלק שאפשר להתגלץ' עליו

 

רעיון ענק של חברת קוסמטיקה לשמפו. כולם מבטיחים לנו שיער חלק אחרי השימוש ומראים לנו צעירות בעלות שיער מבריק המתבדר ברוח.

בחברה בחרו להציב מגלשות בגני שעשועים לילדים -  כמה פשוט ככה חלק.

 

קמפיין שמפו

 

 

ושלא יעשנו עליכם!!!

 

החברה שעומדת מאחורי הקמפיין החליטה שהמעשנים לא רואים את עצמם בזמן העישון ולכן בחרו בויז'ואל הבא: ככה בדיוק אתם נראים כאשר אתם מעשנים.

אם זה עובד אני לא יודעת, אבל תודו שזה נראה די מגעיל!

 

קמפיין עישון

 

קמפיין עישון

 

מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפה בעיר?

 

חברת פולרוייד החליטה לחלק הוכחות לכל הנשים היפות. במקום מראות הציבה חברת פולרוייד מצלמות בחדרי השירותים במקומות הבילוי. במקום השתקפות קיבלה כל מבלה, הוכחה מצולמת ליופייה.  

 

קמפיין פולרוייד

 

הכותבת הינה מנהלת שיווק בחברת 'לעומק התודעה'

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: