כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

תחרות הקריאייטיס בעיצומה

מאת: חדשות 'מפיק' /
06.05.2013
/ 14:57

חברת JCDecaux הודיעה כי תאריך את מועד ההרשמה לתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות - JCDecaux Awards עד ל-15/5 וכי היא מזמינה צוותים אשר יורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ, להשתתף בתחרות. אותם צוותים מוזמנים לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם.

את העבודות לתחרות יש להגיש בהתאם לתקנון הנמצא באתר החברה. את כל הפרטים אפשר למצוא גם בעמוד הפייסבוק של התחרות.

ועדת השיפוט,  שתורכב מצוות של אנשי מקצוע בכירים בעולם הפרסום,  תבחר את שלושת הפוסטרים הזוכים  ותשלח את הצוות המנצח במקום הראשון לפסטיבל היוקרתי Cannes Lions כולל טיסה (המוענקת ע"י חברת Air France הנותנת חסות) ומלון בשווי 2,650 אירו. בנוסף, יזכה הלקוח שעבורו הוכן הקמפיין בחבילת פרסום על גבי מתקני JCDecaux, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 שקלים.
 
חברת JCDecaux החלה במסורת של תחרות קריאייטיב לפרסום חוצות לפני כ-9 שנים בפריז בה ממוקמים משרדי החברה וכיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן פועלת החברה.
תגובות
אין תגובות למאמר