כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מותג הלק עוזר לעיתונות לשלוף ציפורניים

מאת: חדשות 'מפיק' /
02.05.2013
/ 12:12
מחר (3/5) יצוין ברחבי העולם יום חופש העיתונות הבינלאומי. המסורת השנתית החלה בשנת 2008, עת הכריזה האסיפה הכללית של האו"ם על השלישי במאי כיום העיתונות החופשית הבינלאומי. מטרתו של יום זה לקדם את המודעות לחשיבות של חופש העיתונות, כמו גם להזכיר לממשלות העולם את החובה שלהן להגן על זכות זו, אשר מוגנת בסעיף 19 להכרזת זכויות האדם
 
במסגרת האירוע הבינלאומי, עמותות וארגונים הפועלים למען הגנה על חופש התקשורת יקיימו מחר פעילויות רבות וכנסים בינלאומיים על מנת להעלות לסדר היום את העובדה כי השנים האחרונות הן האלימות ביותר כלפי עיתונאים ברחבי העולם. כמו כן, הארגונים טוענים עוד טוענים הארגונים כי רמת חופש הביטוי והעיתונות בעולם הגיעה לשפל הגרוע ביותר בעשור האחרון.
 
ברוח זו, ולכבוד יום העיתונות, החליטה ענקית הלק האמריקאית 'צ'יינה גלייז' להשיק קמפיין שיישא על כתפיו את חופש הביטוי כסמל וכערך מקודש אותו היא מוקירה, מכבדת ותומכת. הקמפיין מציג סילואט בדמות בקבוק לק המותג בחזות דף עיתון סימבולי, אשר לצידו שולב בקבוק לק בגוון לבן עם הדפס שחור בהתאמה לתוצרי ענף התקשורת המודפסת והאלקטרונית.
 
World Press Freedom Day
כרזת הקמפיין
תגובות
אין תגובות למאמר