כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
30.04.2013
/ 11:04

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

ריצה לחיים

'אדידס' השיקה לאחרונה בצרפת את נעלי הריצה 'CLIMACOOL'. הכל טוב ויפה, אבל מסתבר שהחבר'ה הצרפתים הצעירים לא אוהבים לרוץ כל עוד לא רודף אחריהם אריה או פנטומימאי או שף זועם, אז החברים ב'אדידס' החליטו לדרבן אותם לצאת לריצה.
 
במסגרת הפעילות של החברה, צעירים שמדדו את הנעליים החדשות באחת מחנויות הנעליים נחטפו על ידי אנשי החברה שהטילו עליהם משימות ריגול בסגנון 'משימה בלתי אפשרית' פוגשת את ג'ק באואר.
 
 
מלון מלוכלך
 
לפני כשנתיים פתח מותג הבירה 'קורונה' בקמפיין 'הצילו את החופים', במסגרתו ניסו המתנדבים לנקות את חופי אירופה, ואספו כ- 12 טון של זבל. הבעיה היא, שלאסוף את הזבל זה לא מספיק, וצריך איכשהו לחנך את הקהל.
 
כדי להעלות את המודעות לנושא, בנו אנשי החברה ברומא את מלון הזבל הראשון- מלון שבנוי כולו מזבל שנאסף בחופים.
 
 
השקה חברית
 
ונסיים היום בפעילות די מטופשת של 'באדווייזר' ברזיל, שהחליטו לחבר בין העולם הוירטואלי והאמיתי. במסגרת הפעילות, השיקה החברה כוסות בירה דיגיטליות מיוחדות שבכל פעם שאתם משיקים בהם כוסות עם מישהו, אתם נהיים אוטומטית חברים בפייסבוק.
 
למה זה טוב? אנחנו לא כל כך בטוחים
 
תגובות
אין תגובות למאמר