כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
21.06.17
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המירוץ לטבעת הזהב של 'אמריקן אקספרס'

מאת: חדשות 'מפיק' /
21.04.2013
/ 15:21

אמריקן אקספרס השיקה בימים האחרונים את קמפיין 'המירוץ לטבעת הזהב' של החברה לקראת סיבוב ההופעות העולמי של להקת דפש מוד הצפוי להתחיל בישראל. במסגרת הקמפיין מתמודדים קבוצות של 4 חברים על סיום המירוץ וזכייה בכרטיסים לטבעת הזהב ולמפגש VIP עם חברי הלהקה.

'המירוץ לטבעת הזהב', שיתקיים בהפקת משרד הדיגיטל רבי אינטראקטיב, הינו מירוץ על זמן כאשר המשתתפים יוצרים קבוצות של 4 חברים ומתמודדים מול קבוצות אחרות על סיום המירוץ באופן המהיר ביותר.

במסגרת התחרות, המשתתף הראשון פותח קבוצה ומזמין שלושה חברים להצטרף לקבוצה שלו. חברים אלה יכולים לבחור אם לאשר את הבקשה ולהצטרף לקבוצה שלו או לפתוח קבוצה משלהם. סיום המירוץ מצריך מארבעת החברים בקבוצה לענות על שאלות הטריוויה בזמן הקבוצתי הקצר ביותר, כאשר הזמן הקבוצתי מתחיל לרוץ מהרגע בו המשתתף הראשון הזמין ובחר את החברים שלו לקבוצה עד הרגע שאחרון החברים עונה גם הוא על השאלות ומסיים את המירוץ.

פותח הקבוצה יכול בכל עת להחליף את החברים שהזמין לקבוצה אם עדיין לא אישרו את ההצטרפות או לזרז אותם.


american express depech mode המירוץ לטבעת הזהב
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר