כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
17.04.2013
/ 11:16

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

פסטיבל ספונטני

אם היו מציעים לכם לעזוב הכל ברגע זה ולנסוע לפסטיבל מוזיקה, האם הייתם מסכימים? החבר'ה מ'דוריטוס' הציעו את ההצעה המפתה הזו למספר אנשים שהגיעו להפסקת קפה באחד מדוכני הקפה בקליפורניה. אחרי שההצעה שלהם נדחתה מספר פעמים, הגיע לדוכן בחור שהיה מספיק ספונטני כדי להצטרף לאנשי החברה ולטוס לפסטיבל SWSX שהתקייים בטקסס.

כל המהלך הזה לווה בדיווחים מהשטח דרך רשת הטוויטר, בהן תוארה "חטיפתו" של הבחור, ובשידור חי על הבמה, שם פגש הבחור הספונטני שלנו את הראפר אייס קיוב.



כדור התמונות של HP

ואם אנחנו כבר מדברים על פסטיבלים, אז הנה פעילות נחמדה מבית HP. אנשי החברה ניסו להעלות את המודעות למצלמות שלהם. הם עשו זאת באמצעות כדור גדול, כדוגמת הכדורים ש"מטיילים" בדרך כלל מעל הקהל בפסטיבלים הגדולים. מה שמיוחד בכדור של HP, זה שתוך כדי שהוא התגלגל מצד לצד, הכדור צילם את הקהל מזוויות שונות, ושידר את התמונות בשידור חי למסכים שלצד הבמה ול'פייסבוק'. 



יופי פנימי

מחקרים מראים שרק 4% מהנשים בעולם חושבות שהן יפות. חברת 'DOVE' החליטה לעשות ניסוי חברתי שיבחן את העניין. לצורך כך, הזמינו אנשי החברה את צייר הקלסתרונים של ה- FBI, אשר צייר נשים מבלי לראותן, כאשר הן מתארות את עצמן בפניו. לאחר שסיים לצייר אותן, הוזמנו חבריהם של אותן נשים לתאר אותן בפני הצייר.

התוצאה בכל המקרים היתה שני ציורים שונים לחלוטין, כאשר הקלסתרונים שצויירו לפי תיאוריהם של חבריהן של הנשים היו יפים יותר באופן משמעותי.

 

תגובות
אין תגובות למאמר