כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין חלבי טכנולוגי

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.04.2013
/ 17:18

חברת אבוט, יצרנית סימילאק, באמצעות חברת הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה, יצאה לקמפיין נרחב בנקודות המכירה לשם השקת מוצר חדשני Ecodu - פחיות סימילאק שהופכות בקלות למשחק חוויתי התפתחותי או לקופסת אחסון מעוצבת ומדליקה. מוצר זה הוא פיתוח ישראלי וידידותי לסביבה.

כחלק מקידום הפעילות בנקודת המכירה, חברת הדיה עצבה, תכננה והפיקה קמפיין ייחודי וחדשני במיוחד המציג את המוצר החדש. הקמפיין עלה בנקודות המכירה באמצעות מגוון אלמנטים מבית הדיה כאשר המרכזי מביניהם הוא ה-HDM Shelf Master, מדיה דיגיטאלית חדשנית בארץ ובעולם המאפשרת לחברות לתקשר עם קהל הלקוחות בנקודת המכירה, ברגע ההחלטה לקנייה, און ליין ותוך דקות ספורות. 

הפעילות נעשתה באזור קטגורית תחליפי החלב ובקטגוריות משלימות בכדי להרחיב את החשיפה ולהמחיש את המוצר עוצב שילוט ייחודי המדמה את המוצר ומדגים את השימוש בו. 
 

סימילאק 1

סימילאק 1

סימילאק 1
(צילום: ההפקה)
תגובות
אין תגובות למאמר