כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חגיגות 15 השנה למכללת SCE

מאת: חדשות 'מפיק' /
09.04.2013
/ 15:14

חברת אינוויז'ן שיווק חוויתי טיפלה בכל התקשורת השיווקית, הפעילות ברשתות החברתיות ובהפקת האירוע לציון 15 שנה להיווסדה של מכללת SCE, המכללה להנדסה הגדולה בישראל. כ- 1000 איש נרשמו לאירוע שהתקיים ביום חמישי האחרון בקמפוס המכללה בבאר שבע.

האירוע, שכלל מפגשי בוגרים לאורך כל הדורות, היה הפגנת עוצמה להישגיה הבולטים של המכללה לאורך השנים, והפרק המרכזי בו היה מיצג בימתי שכלל סרטים רבים, הנחייה של דני קושמרו ומייצגים אומנותיים רבים המשלבים וידאו ארט ופריצות אומנותיות בהופעה חיה.

האירוע נחתם במופע של גורי אלפי שאירח את דניאל סלומון.

לאור הנוכחות המשמעותית של בוגרי המכללה ברשתות החברתיות ובתחום הטכנולוגיה המתקדמת, אינוויז'ן הפעילה קמפיין מוצלח ברשתות החברתיות לרבות בפייסבוק, כ- 3 שבועות לפני האירוע במטרה לחזק את הקשר של הבוגרים למכללה ולהבטיח את הגעתם של הבוגרים, בפעילות שוטפת של העלאת פוסטים ושיתוף קהל היעד.

אירוע SCE

אירוע SCE

אירוע SCE
(צילום: ההפקה)

בימוי, רעיון, הפקה, ופעילות ברשתות חברתיות: אינוויז'ן שיווק חוויתי

תסריטים וכתיבה: שירית כץ

ניהול קונסולה: שירה בראשי

קייטרינג: עלי דפנה

תאורה והגברה: סינקופה

וידאו: קולשר

אייטמים: ראש חוצות

ייצוג גורי אלפי ודניאל סלומון: סברס, פיסטוק

ניהול לקוח: עידית לוי

הפקה בפועל: קרין שטרית

פעילות ויראלית: אלונה אקסנצב

קריאייטיב פעילות וירלית : תומר ברנזון

מנהל טכני: אייל סמוראי
תגובות
אין תגובות למאמר