כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

החלה ההרשמה לתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.04.2013
/ 12:17

חברת JCDecaux הכריזה על פתיחת ההרשמה לתחרות הקריאייטיב בפרסום חוצות - JCDecaux Awards, ומזמינה צוותים אשר יורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ, להשתתף בתחרות. אותם צוותים מוזמנים לבנות קמפיין יצירתי בפורמט של פוסטרים עבור לקוחותיהם. את העבודות לתחרות יש להגיש עד ה- 1/5 בהתאם לתקנון הנמצא באתר החברה.

זוהי השנה הרביעית בה מתקיימת בארץ התחרות, אשר החלה את דרכה לפני 9 שנים בפריז בה ממוקמים משרדי החברה.

במסגרת התחרות בשנת 2012, התחרו 23 משרדי פרסום והוגשו 140 עבודות, אשר הציגו מגוון רחב של מודעות קריאטיביות למתקני רחוב. בין המשרדים שהשתתפו בתחרות- גלר נסיס Publicis, באומן בר ריבנאי Saatchi & Saatchi, רגב קויצקי, לעומק התודעה, JWT, ברוקנר נטע יער, אדלר חומסקי ורשבסקי Grey ועוד.

ועדת השיפוט תורכב מצוות של אנשי מקצוע בכירים בעולם הפרסום. הועדה תבחר את שלוש הפרסומות הזוכות ותעניק לצוות המנצח במקום הראשון שתי נסיעות לפסטיבל Cannes Lions כולל טיסה ומלון בשווי 2,650 אירו. בנוסף, הצוות הזוכה יזכה בחבילות פרסום על גבי מתקני החברה, לתקופה של 10 ימים על פני 100 פני פרסום בתחנות אוטובוס ומכווני תנועה בשווי כולל של 80,000 שקלים.

הצוות שהפרסומת שלו תדורג במקום השני יזכה בחבילת פרסום לתקופה של 10 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודי רחוב בשווי כולל של 50,000 שקלים. הצוות שיגיע למקום השלישי יזכה את הלקוח בחבילת פרסום לתקופה של 15 ימים על פני 50 פני פרסום על גבי עמודורים בשווי כולל של 37,500 שקלים. 

ההכרזה על הזוכים בתחרות תתקיים ב- 1/6 באתר החברה.
תגובות
אין תגובות למאמר