כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

שרון ישראלי נבחר לאיש השיווק של מרץ

מאת: חדשות 'מפיק' /
03.04.2013
/ 10:38

שרון ישראלי, סמנכ"ל שיווק הנקל סוד, נבחר כאיש השיווק של מרץ 2013. ישראלי נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בעקבות מהלך החדשנות של 'סוד' בשוק הרצפות אותו הוביל.


בשנת 2012 ביצע המותג 'סוד' מהפך מיצוב ופריצת דרך שיווקית, המבוססים על חדשנות שיווקית ייחודית, אשר הציבה אותו בן לילה כמוביל החדשנות בקטגוריית ניקוי הרצפות. המהלך הזניק את נתח השוק של 'סוד' בשוק מוצרי הרצפות פי 3 והפך אותו למוביל שוק. מול המחאה החברתית והבחירה של מותגים רבים להתמודד עם הצרכן החדש באמצעות הורדת מחיר, בחר שרון ישראלי לבצע מהלך אמיץ של חדשנות שיווקית ומתן ערך גבוה יותר לצרכן אשר ישנה את מעמדו בשוק בצורה משמעותית. 

שרון ישראלי, סמנכל שיווק הנקל סוד, בתפקידו הקודם שימשה סמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום פוגל Ogilvy. בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים.

שרון ישראלי
(צילום: אבי כהן)
תגובות
אין תגובות למאמר