כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
02.04.2013
/ 11:09

הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

'רנו' נגד העולם

נתחיל הפעם בפעילות שהצליחה לעצבן גולשות (וגולשים) ברחבי העולם.

חברת הרכב 'רנו' התקנאה כפי הנראה בפעילויות הגרילה המוצלחות של ערוץ הטלוויזיה TNT, והחליטיה לבצע אחת משלה. הפעילות כללה נסיעת מבחן, כפתור מיוחד במכונית והרבה סקסיזם מיותר.

לא כל כך ברור מה ניסו החברים ב'רנו' להעביר באמצעות הפעילות הזו, אבל הם בהחלט הצליחו לעשות הרבה רעש. השאלה הנשאלת היא, האם באמת אין דבר כזה "פרסום רע".



והנה הגרסה שיועדה לנשים



לכל רכב יש שם

הפעילות הבאה מגיעה אלינו מישראל, מדינה קטנה במזרח התיכון שאולי שמעתם עליה במדורי החדשות.

מותג הרכב OPEL השיק בארץ דגם חדש המותאם לצעירים, וניסה למצוא שם לדגם שיצליח לפנות לקהל היעד שלו. הפיתרון שמצאו החברות ב'גיתם', היה להציע לצעירים רכבים שיקראו על שמם.

ת'כלס, היינו נוסעים ברכב מדגם 'מפיק'.



מתיחה ריחנית

ואיך אפשר לסיים מדור ביום שאחרי 1 באפריל בלי המתיחה השנתית של 'גוגל'?

השנה, החליטה החברה להפיץ שמועה על מיזם חדש מבית ענקית האינטרנט - 'GOOGLE NOSE'. הרעיון מאחורי המוצר פשוט מאוד. עד היום יכולתם לחפש באינטרנט כמעט הכל. אבל מה לגבי ריחות?

תגובות
אין תגובות למאמר