כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איגוד השיווק הישראלי משיק קורס שיווק דיגיטלי למתקדמים

מאת: חדשות 'מפיק' /
27.03.2013
/ 14:47

איגוד השיווק הישראלי מציג- קורס שיווק דיגיטלי למתקדמים. הקורס יתקיים בניהולו של ליאור צורף, בעל שם עולמי בתחום השיווק הדיגיטלי, אשר הרצאה בעבר בכנס TED, שיציג אוסף של כלים ושיטות חדשים להובלת תהליכי השיווק והפרסום באינטרנט.

בין המרצים של הקורס בכירים ומובילים במשק הישראלי בתחום השיווק דיגיטלי.

חוקי המדיה המסורתית כיום אינם עובדים בשיווק הדיגיטלי. הגולשים נחשפים לאתרים רבים ומשתמשים באינטרנט בדרכים שונות ומגוונות. בנוסף, הצרכנים פחות מאמינים ל"דבר המפרסם" ומוצאים את המידע באינטרנט בשילוב עם המלצות של חברים אמין יותר. עולם השיווק נמצא בעיצומו של שינוי שדורש הכרות מעמיקה עם אוסף כלים ושיטות חדשים להובלת תהליכי השיווק והפרסום באינטרנט. בשל כך, החליט איגוד השיווק הישראלי על פתיחת קורס שיווק דיגיטלי. ההרשמה לקורס שיחל ב- 4/4 מתקיימת בימים אלה.

בקורס ירצו בכירים ומובילים בתחום השיווק בישראל ויעניקו מניסיונם כמו כן ינתן דגש על הצרכן הדיגיטלי- פרופיל הצרכן, כיצד לשווק נכון ובכלל במדיה החברתית, חיבור השיווק הדיגיטלי למכירות, אופטימיזציה ומדידה, טרנדים ומגמות חדשות בתחום השיווק הדיגטילי ועוד. 

בין המרצים של הקורס ניתן למצוא את רן גוראון- משנה למנכ"ל בזק, רענן סעד- משנה למנכ"ל ביטוח ישיר, איילה צורף- מנהלת דיגיטל קונצרני תנובה, נדב פרי- מנהל תחום מוצרי צריכה וקמעונאות גוגל ישראל, מזי גלאור- סמנכ"ל שיווק IBM, אסנת גולן- סמנכ"ל תקשורת שטראוס

תגובות
אין תגובות למאמר