כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין חושפני ל- ML

מאת: חדשות 'מפיק' /
17.03.2013
/ 10:21

רשת האופנה ml תעלה במהלך השבוע הקרוב קמפיין אופנה חושפני וייחודי, במרכזו עומד מסר ברור של העצמה נשית. הקמפיין יעלה  במסגרת השקת  קולקציית אביב-קיץ 2013, בכיכובה של מרינה גורוביץ בת ה 35, הנחשבת לאישה מלאה. הקמפיין הופק בהשקעה של 2 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.

מטרת האסטרטגיה השיווקית שעומדת מאחורי הקמפיין של 'ml' היא לחזק את דימוי הגוף הנשי והמלא בקרב לקוחות החברה. הקמפיין בא לחזק ולמצב את תפיסת ערכי הרשת בקרב קהל הלקוחות, כשהערכים העומדים בלב האסטרטגיה הפרסומית הם: נשיות, סקסיות, ביטחון, נועזות, עוצמה ואופנתיות.

המהלך כולל קמפיין נרחב:  בטלוויזיה, בערוץ 2, ערוץ 10 בשלטי חוצות, במודעות בעיתונות הארצית, מגאזינים וקמפיין רחב במדיה החברתית ובנקודות המכירה.

סרטון הפרסומת החדש מבוסס כולו על האסטרטגיה הפרסומית: במרכז התסריט עומדת הדוגמנית, המשדרת בטחון בגופה, זאת  על אף שאינו תואם את מודל היופי המערבי של ימינו. סרטון הפרסומת מורכב מקלוז-אפים על חלקי גוף חשופים כאשר בסוף הפרסומת בתצלום מרחוק, חושפת הדוגמנית את גופה המלא בעירום חלקי, מסתירה את החלקים הצנועים בתנוחה שמשדרת- היי שלמה עם עצמך ועם גופך.

מרינה גורוביץ ל- ML

מרינה גורוביץ ל- ML
מתוך הקמפיין

 

תגובות
אין תגובות למאמר