כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- משחק פוקר קטלני

מאת: יואב שי; חדשות 'מפיק' /
13.03.2013
/ 16:20

אנשי השיווק בעולם ממשיכים במגמה השלטת בתקופה האחרונה ומנסים להפחיד עוד כמה אנשים תמימים על מנת למכור עוד מוצר או שניים. אז אחרי ששלחו את הקורבנות שלהם לסצנת רצח במעלית, והפכו אותם לפושעים נמלטים, מנסים עכשיו אנשי הקד"מ לבדוק את גבולות האומץ של האדם הפשוט.

הפעילות המדוברת מגיעה אלינו הפעם ממותג הבירה 'קרלסברג', שניסה לבדוק עד כמה החברים הקרובים שלנו מוכנים להסתכן עבורנו.

במסגרת הפעילות, שלחו אנשי המותג אנשים שיתקשרו לחבריהם הקרובים באמצע הלילה ויגידו להם שהם נכנסו לצרות במשחק פוקר מפוקפק. "תביאו 300 אירו עכשיו או שאני אוכל אותה" (בתרגום חופשי, או מילולי, או איך שבא לכם לאכול את זה). החברים המסכנים, שבסך הכל רצו לעזור לחבר בצרה, מצאו את עצמם מגיעים למקום שנראה כאילו יצא מסרט גרוע על העולם התחתון. כאילו שזה לא מספיק, הם נאלצו להתמודד עם ההפתעות שחיכו להם בתוך המתחם.

carlsberg poker

לאחר שצלחו את הדרך הארוכה ומסרו את הכסף ל"פושע" שמחזיק בחבר שלהם, גילו כי הכל היה חלק ממזימה לבחון אותם, וכי כל החברים שלההם מחכים להם מאחרי הפרגוד עם בקבוקי בירה צוננים ביד, כשכל מסע החתחתים שעברו נועד אך ורק על מנת להצדיק את הסלוגן- "THIS CALLS FOR A CARLSBERG".

לסיכום, שוב אנחנו נתקלים בפעילות קד"מ ויראלית עשויה היטב, שאולי נעים לנו לצפות בה על מסך המחשב ולשתף עם החברים שלנו, אבל אנחנו בטוחים שאף אחד מאנשי חברת הפרסום Duval Guillaume Modem שהפיקה את הפעילות לא היה שמח להיות בצידו השני של המתרס.

תגובות
אין תגובות למאמר