כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

איזה מתכון זכה ברבע מיליון שקלים?

מאת: חדשות 'מפיק' /
12.03.2013
/ 11:57
קמפיין 'רבע מיליון בשביל מתכון' של השף שגב משה עלה בתחילת חודש פברואר ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר.
 
מהות הקמפיין הייתה תחרות עם אפליקציה מיוחדת, בה נדרשו המעוניינים לשלוח תמונה מקורית של מתכון לאפליקציה, כאשר הזוכה יקבל רבע מיליון שקלים מהשף והמנה שלו תכנס לקו המוצרים החדש של שגב בסופרים.
 
במשך 3 שבועות התחרות, כאשר הוא נהנה מחשיפה אך ורק ברשת החברתית וע"י הפניה מאריזות המוצרים בסופר, הציג הקמפיין נתוני חשיפה של למעלה מ 1.5 מיליון גולשים לדף הפייסבוק, 36,000 חברים חדשים בפייסבוק (באמצעות לייקים), ו- 6,000 מתכונים. שווי והקף חשיפה של קמפיין שהושקעו בו כמה מיליוני שקלים.
 
לגמר התחרות הגיעו 11 מתמודדים עם מנות שזכו לכמות הלייקים הגדולה ביותר והאהדה של שגב במשך 3 שבועות הקמפיין. בסופו של דבר, ההתלבטות בין המתכונים היתה קשה מדי עבור השף, שהחליט לחלק את הפרס בין 11 העולים לגמר ולהעניק לכל אחד מהם 22,700 שקלים. 

שגב משה והזוכים
שגב משה והזוכים
(צילום: רון סגל)
תגובות
אין תגובות למאמר