כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- רצח במעלית?

מאת: חדשות 'מפיק' /
07.03.2013
/ 15:30

נראה כאילו אנשי הקד"מ ברחבי העולם מנסים בכוח להוציא את הקהל משלוותו. רק לפני כמה שבועות הצליחו אנשי קידום המכירות של 'NIVEA' להפוך עוברי אורח תמימים בשדה תעופה גרמני לפושעים נמלטים רק כדי למכור כמה דיאודורנטים, כשהם מקבלים מצד אחד תשבוחות על הפעילות המקורית, אך מהצד השני ביקורות חריפות מאוד על הביצוע של רעיון כל כך מרושע.

לא עברו להם כמה שבועות, וכבר נתקלנו בפעילות המפחידה לקידום הסרט החדש בסדרת סרטי האימה 'THE EXORCIST'. פעילות שהמדור משוכנע שהיתה מונעת שינה מעיניו אם היה נאלץ לחוות אותה על בשרו. כן, גם כאן הפעילות בוצעה בצורה מושלמת, ואין לנו שום ספק שאנשי הגרילה של חברת הפרסום שהפיקה את הפעילות היו מאוד מרוצים מעצמם, אבל הם בטח היו מרוצים פחות אם מישהו היה חוטף התקף לב בגללם.

פחד אלוהים

אז כנראה שהפעילות הזו עברה בשלום, כי אותה קבוצה, Thinkmodo שמה, החליטה למתוח שוב את עצביו של הקהל התמים. הפעם, כדי לקדם את סרטו החדש של קולין פארל 'Dead Man Down'. במסגרת הפעילות, אנשים שהמתינו למעלית הופתעו לגלות כי הם נקלעו לסצנת רצח. את התגובה שלהם לאירוע צילמו החבר'ה מ- Thinkmodo, כדי להעביר את הרעיון הכללי שמאחרי הקמפיין העיקרי לסרט- "מה אתם הייתם עושים?".

elevator murder
(מתוך הסרטון)

שוב אנחנו נתקלים בפעילות גרילה מרושעת שנועדה בעיקר לגרור צפיות ביו-טיוב על חשבונם של אותם עוברי אורח שנפלו קורבן למתיחה האכזרית, וזה לא משנה אם הפעילות עשויה היטב, כי במקרה הזה היא כל כך פשוטה שקשה היה לפספס בביצוע, וזה לא משנה שהסרטון זכה ליותר מ- 2,000,000 צפיות בשלושה ימים. הרעיון הנורא שעומד מאחורי הפעילות, הוא זה שגורם לנו לצאת נגדה בצורה כזו נחרצת.




הטריילר לסרט
תגובות
אין תגובות למאמר