כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי הם מהלכי ההשקה הזוכים של 2012?

מאת: חדשות 'מפיק' /
26.02.2012
/ 17:45

בינואר האחרון הכריז איגוד השיווק על הקמת ועדת החדשנות של האיגוד, אשר תעניק מדי רבעון את פרס ההשקה המנצחת למהלכי השקה מוצלחים וחדשניים (על פי קריטריונים שנקבעו בועדה). עם ההודעה על הפרס החדש הגיעו לאיגוד עשרות פניות מגופים וחברות בכל הענפים ומכל הקטגוריות במשק, ורבים בקשו לבדוק את זכאותם להגיש מועמדות.  נראה שיוזמת האיגוד עונה על צורך אמיתי בקרב אנשי השיווק בארץ שייחלו להוקרת מהלכים חדשניים כבר משלב ההשקה שלהם.

הבחירה בהשקה המנצחת נעשית על בסיס בחינת קריטריונים כגון: מהלך שהחדשנות בו ברורה ובולטת, התיחסות למוצר או שירות משמעותי בקטגוריה, תרומה לקטגוריה, שתומת לב צרכנית, חשיפה במידה ועוד.

לקראת התכנסותה הראשונה של ועדת החדשנות, אשר דנה במהלכי השקה שהצליחו ברבעון האחרון של 2012, נתקבלו בוועדה 16 מהלכי השקה מענפים שונים ומתחומים מגוונים: מתחום האופנה, הקוסמטיקה,  הביטוח, הפיננסים, התקשורת, הפארמה, המחשבים, הספרות, המזון והמשקאות. 

הוועדה בחרה בארבע השקות מנצחות מתוך המועמדויות- קוקה קולה ישראלFUZE TEA, בקטגוריית המשקאות; ידיעות ספרים – טרילוגיית '50 גוונים', בקטגורית נופש ופנאי; חוגלה קימברלי- האגיס בנים-בנות, בקטגוריית מוצרים לילדים ולתינוקות; אסם- קמח שמרים, בקטגוריית המזון.

ועדת החדשנות של האיגוד תשוב ותתכנס בתחילת מאי הקרוב להענקת פרסי החדשנות לרבעון הראשון של 2013.  בפגישה זו תדון הועדה בהשקות אשר החלו מנובמבר 2012 ואילך.
תגובות
אין תגובות למאמר