כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
26.02.2012
/ 12:32
הצטרפו אלינו לניסויים בקד"מ בבני אדם, וצפו בפעילויות שיווק חוויתיות סביב העולם.

יחי המהפכה

ערוץ הטלוויזיה '13 STREET', המתמחה באימה ומתח, עשה בעבר קמפיין או שניים שהצליחו למשוך את תשומת הלב שלנו. הפעם הם עושים זאת שוב, באמצעות קמפיין דיירקט שהם ביצעו בספרד, במהלכו הם הפתיעו אנשי מפתח בתקשורת עם מתנה קצת חריגה לכבוד חג המולד.



השקה צבעונית

מה הדרך הכי טובה להשיק רכב חדש? אם תשאלו את החבר'ה מ'אופל' הם יגידו לכם שכל מה שצריך זה רחוב חשוך ותאורה מעניינת. זה בדיוק מה שהם עשו כדי להשיק את OPEL ADAM החדשה בקופנהאגן. ת'כלס, נראה שזה עבד להם לא רע בכלל.



פעילות למרחקים ארוכים

'נייקי' השיקה ביפן את הנעל החדשה 'LUNARGLIDE' עם עמוד פייסבוק חדש ופעילות, איך לומר, ספורטיבית משהו. החברה שלחה אצן שירוץ 10 מטרים עבור כל לייק שהעמוד יקבל, כאשר הכל מתועד כמובן בעמוד הפייסבוק ובמתקני GPS שעקבו אחרי הריצה. ההצלחה של הפעילות התישה את האצן שנאלץ בתוך שלושים יום לעבור למעלה מ- 400 קילומטרים.

תגובות
אין תגובות למאמר