כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חוויה במתחם המוזיקלי

מאת: חדשות 'מפיק' /
18.02.2013
/ 16:05

חברת חזיקד"מ הפיקה את הקמת המתחמים החוויתיים לחשיפת הקו החדש של מוצרי הסטריאו והאוזניות של אזניות SMS מבית 50 CENT.

מטרת המתחמם החוויתיים שהוקמו בסניפי רשת 'קרביץ' היתה לחשוף את איכויות השמע של האזניות בפני הציבור הרחב.

במסגרת הפעילות, הוקמו במתחם מספר עמדות שמע אשר בהן יכול הציבור לחוות את המוצר עם המכשירים האישיים שלהם- אייפון או אייפד, נגני MP3 כאלה ואחרים, או כל מכשיר שיחפצו. כמו כן במקום הועמדה עמדת השמעה בשילוב טאבלט ועמדת השמעה נוספת מול מסך LCD בישיבה נוחה על כורסא.

המתחם מותג כולו בגרפיקה של המותג על מנת ליצור קישור של הלקוחות עם לוגו החברה.

פעילות חזיקד"מ עבור 50 cent

פעילות חזיקד"מ עבור 50 cent

פעילות חזיקד"מ עבור 50 cent

פעילות חזיקד"מ עבור 50 cent

פעילות חזיקד"מ עבור 50 cent
(צילום: ההפקה)

עיצוב וביצוע: חזיקד"מ
תגובות
אין תגובות למאמר