כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ מעבר לים

מאת: שגית פורטי-טל, 'לעומק התודעה' /
04.09.2007
/

לא משחקים באוכל

 

שומרי משקל החליטו להעביר את המסר שלהם לקהל על ידי בומרנג...

אלפי יחידות משחק בומרנג הנראות כמו נתחי בייקון עמוסות שומן חולקו למשפחות ואנשים שבילו בפארקים. "היית מעדיף שהשומן לא יחזור אלייך?"

 

בומרנג

 

בומרנג

 

 

מאמי, יצאתי לריצה

 

הם כבר לא צריכים להסביר יותר. החברים בנייקי "ניכסו" את הספורט לעצמם ועכשיו נותר להם רק להפיץ את הבשורה. דבקיות החלון והפתקים המעוצבים, חולקו למאות אלפי הרצים שהשתתפו בריצת נייקי בניו יורק (דומה למה שהיה פה הקיץ בתל אביב רק טיפ טיפה יותר גדול). עכשיו יש לנו סיבה להתחיל לרוץ בבוקר, באמצע העבודה, או בהפסקת הפרסומות והכי חשוב, אנחנו נחזור בזמן.

 

קמפיין נייקי

 

קמפיין נייקי

 

קמפיין נייקי

 

איך הרסו לנו גם את חווית השופינג?

 

כמה פעמים מצאת את עצמך עומדת מול הארון בבהלה, אין לי מה ללבוש! אין זמן לקפוץ לחנות, לחפש את הבגד, את הצבע, את המידה לעמוד שעות בתור לקופה ולחזור הביתה.

 

רשת H&M פתרה לנו את בעיית הזמן, אפשר להזמין את הבגד שאת רואה בפרסומת במגזין, בשלט חוצות ואפילו באוטובוס על ידי העברת המכשיר הסלולרי על הברקוד המוטבע על גבי הפרסום. על ידי תפריט שיופיע עם קליטת הקוד נוכל לבחור מידה וצבע. החיוב יעבור לחברת הסלולר והשמלה תחכה לך בבית. מתי הסלולרי יקפל לנו את הכביסה?

 

קמפיין H&M

 

קמפיין H&M

 

קמפיין H&M

 

 

השרוט הזה עושה לך טוב

 

האתגר:

לעדכן את לקוחות החברה על מכשיר חדש הקורא דיסקים שרוטים בצורה מושלמת.

 

הרעיון:  

הפצת דיסקים להדגמה ללקוחות החברה. אלפי דיסקים ארוזים בתוך מעטפה עשויה מנייר

זכוכית. נייר הזכוכית והטלטלות עד לבית הלקוח כבר יעשו את העבודה והדיסק שיגיע לבית הלקוח לא יהיה שמיש בשום מערכת שמע ביתית רגילה. הסקרנות כבר תעשה את העבודה והלקוח הפוטנציאלי יגיע לחנות עם הדיסק השרוט על מנת לראות את הפלא החדש.

 

דיסק

 

 

 

סופר סתם

 

עוד הברקה של מנהל קריאיטיב באחד ממשרדי הפרסום מעבר לים.

 

"תחשוב מה הספרים האלו יעשו למדף הריק במשרד שלך ואיזה רושם הם יעשו על הלקוחות אתם אתה נפגש?"

כעשרה ספרי עיון בנושא שיווק נשלחו ללקוחות פוטנציאלים של משרד הפרסום ששני שותפיו לא כתבו אף לא ספר אחד. מיותר לציין שהספרים היו רק אריזות קרטון צבעוניות המעוצבות כספרים.

 

כולם הניחו את הערמה המרשימה על מדף הספרים (רושם זה כמעט הכל בחיים) וכאשר יגיע זמן המכרז לבחירת משרד פרסום חדש אין לי ספק שהם יקבלו פנייה מכל אחד ממקבלי הספרים.

 

ספרים

 

ספרים

 

 

יש נשים שמעדיפות את זה בעמידה

 

נראה לך שאני אשתמש בזה?

 

זו, סביר להניח, תהייה התגובה הראשונה של כל אחת מהנשים שיגישו להן את משפך הקרטון המעוצב,

כדי לתת מענה למצב חירום של פיפי בתנאי שדה.

 

הגבר המשועשע לא ממש יבין למה התגובה  שהוא יקבל תהייה כה אגרסיבית כאשר הוא בטוח שהפתרון לכל הצרות שלנו (כמעט) כנשים מונח על כף ידו.

 

חברה המשווקת את משפכי הקרטון המעוצבים מצאה פתרון פחות מלוכלך מתנאי שדה... משתנות הגברים בפאבים כדי להרשים אותנו עם המוצר החדש. תאי השירותים הדיסקרטיים של הנשים הוחלפו למספר ערבים עם משתנות הגברים. כל אחת מהנשים שנכנסה למשתנות קיבלה משפך קרטון סטרילי מעוצב לשימוש עצמי. המשתנות עצמן נצבעו בורוד על ידי סטיקרים מתוקים המרגיעים אותנו "זה בסדר הגעת למקום הנכון".

 

אגב, הצלחת הפעילות הייתה מסחררת. השמועה על משתנות הנשים הגיעה במהרה לכל הפאבים באזור וכולן ללא יוצא מהכלל הגיעו לשירותים המדוברים על מנת לחזות ולהתנסות בפלא.

 

לא מאמינים? ראו בעצמכם.

 

 

 

 

 הכותבת הינה מנהלת שיווק בחברת השיווק לצעירים 'לעומק התודעה'

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: