כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
23/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

'קורדובה' מייצרת חו"ל בגני התערוכה

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.02.2013
/ 9:04

חברת 'קורדובה עיצוב תערוכות' הפיקה בתערוכת התיירות הבינלאומית 'IMTM 2013' שהתקיימה בשבוע שעבר בביתן 1 של גני התערוכה, שבעה ביתנים של מדינות וחברות בינלאומיות שהגיעו על מנת להציע את מרכולתן ולנסות וללכוד בקוריהן את הקהל הישראלי.

המדינות להן הקימו את הביתנים היו- בולגריה, גיאורגיה, דרום קוריאה, ארגנטינה, ודנמרק, כאשר לצידן הוקמו הביתנים עבור נציגתה המקומית של חברת השיט הבינלאומית 'ROYAL CARIBBEAN' ועבור ענקית האינטרנט בכל הנוגע לבתי מלון ברחבי העולם- 'BOOKING.COM'.

אנשי הביתנים ניסו למשוך אליהם את הקהל הרב שהגיע לתערוכה באמצעות אטרקציות כאלה ואחרות- אם היו אלה רקדני הטנגו של הביתן הארגנטיני, הדיילות בלבוש מסורתי בביתן של דרום-קוריאה, הקייטרינג מעורר התיאבון של חברת 'בוקינג' ועוד.

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות

IMTM קורדובה עיצוב תערוכות
(צילום: ההפקה)
לקחתם חלק באירוע? ספרו לנו
תגובות
אין תגובות למאמר