כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מסעדת הפופ-אפ של ג'וני ווקר

מאת: חדשות 'מפיק' /
30.01.2013
/ 10:02

מותג הוויסקי הסקוטי JOHNNIE WALKER יוצא במהלך שיווקי בינלאומי חדשני לצרכן הסופי. עד היום נהגו כל יצרני הוויסקי להדגיש בגאווה את גילו של המשקה כפרמטר ברור וקל לזיהוי איכות. ג'וני ווקר, בצעד יוצא דופן ושובר מוסכמות, יוצא במהלך שיווקי אחר המדגיש את הטעם - ובכך מצהיר שהגיל חשוב, אך הטעם וניחוח המשקה חשובים לא פחות.

המהלך, שזכה לשם Where Flavour Is King הושק ב- 2012 וזכה לשבחים בעולם כולו. 

לרגל  השקת המהלך בישראל, הקים המותג מסעדה ל- 5 ימים, במהלכם חמישה שפים מוכרים מכינים, בשיתוף פעולה חד פעמי, ארוחה בת חמש מנות בהשראת חמשת הלייבלים מבית המותג. כל מנה שואבת את טעמים והארומות שלה מהלייבל שנוצרה בהשארתו. 

במהלך הערב חווים הסועדים חוויה הכוללת, מלבד המשקאות המושקעים והמנות המשובחות, גם אייטמים בימתיים שתורמים לאווירה – זמרת אופרה, כנרת ואמן אש.

חמשת השפים שנבחרו להוביל את המהלך בארץ הם- יוסף חנא (קצה הנחל), רן שמואלי (אביגדור), שרון כהן (מסעדת שילה) דוד פרנקל (פרונטו) ותמר כהן צדק (קוצ'ינה תמר).

המסעדה תהיה פתוחה גם היום ומחר (31/1) לקהל  שיכול להזמין מקום לארוחה במחיר של 250 ש"ח לסועד.


מסעדת פופ אפ- ג'וני ווקר- יוסף חנא, רן שמואלי, שרון כהן, דוד פרנקל, תמר כהן צדק
(צילום: אסף אמברם)

jhonnie walker- where flavour is king

הפקת האירוע: פרומרקט

בימוי: עמית רוס

אמנים: קברט טוטאל, דניאלה לוגסי

דקורציה וריהוט: שמוליק רם

מקום: אביגדור

הקרנה: קולשר

 

תגובות
אין תגובות למאמר