כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פייסבוק משיקה את 'גרף החיפוש' - איך זה עוזר לעולם השיווק?

מאת: חדשות 'מפיק' /
16.01.2013
/ 11:12

אתמול בערב חשפה 'פייסבוק' את מנוע החיפוש החדש של החברה, 'גרף החיפוש', אשר אמור (לפחות לפי מארק צוקרברג) לשנות את הדרך בה אנשים צורכים את האינטרנט. מנוע החיפוש החדש, שזמין בינתיים רק בגרסאת הבטא שלו, מנסה להוות אלטרנטיבה חברתית לגוגל בצורה כזו בה המשתמש יוכל להציג למנוע החיפוש שאלות פשוטות הנוגעות למעגל החברתי שלו ולקבל תוצאות בהתאם לרמת המחוייבות והפעילות שקיבלו התוצאות (לייקים, שיתופים ושאר תופיני הפייסבוק הרגילים).

בצורה כזו, יוכל המשתמש לבקש ממנוע החיפוש שלו למצוא מסעדות בתל אביב שחברים שלו היו בהן בשבוע האחרון, או לשאול אותו מי מהחברים שלו גר בעתלית ונוהג לגלוש גלים בימי חמישי בבוקר. 'גרף החיפוש' החדש אמור להצלייב את כל מקורות המידע החברתיים שיש לו ולספק בקלות את התשובה. כל זאת, מדגישים בפייסבוק, כל עוד התשובה לא עוברת על הגדרות הפרטיות של אותו משתמש.

מאחר ומנוע החיפוש החדש הוא בהגדרתו מוטה שיווק, וכפי הנראה הולך לתת פייט לא קטן לגוגל ברגע שיעלה לאוויר באופן מלא, המדור צופה שלא יעבור זמן רב עד שמחלקות השיווק השונות יבינו את הפוטנציאל הגלום בכלי החדש. לא נופתע אם בחודשים הקרובים יקומו חברות המתמחות בקידום אורגני וממומן גם במנועי החיפוש החברתיים- תחום שמן הסתם יישלט על ידי ישראלים כמו תחום ההקידום במנועי החיפוש המסורתיים.



אם אתם מעוניינים להכנס לרשימת ההמתנה לגרף החיפוש החדש תוכלו לעשות זאת כאן
תגובות
אין תגובות למאמר