כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המעבדה - ניסויים בקד"מ בבני אדם

מאת: חדשות 'מפיק' /
15.01.2013
/ 10:25

אמנות מימית

חברת סמסונג מנסה להמשיך לחפש יתרונות ודרכים נוספות להתרברב במכשירי ה'גלאקסי נוט' שלה, וזה לא משנה לה שאף פעם לא תמצאו את עצמכם בסיטואציה בה תצטרכו לצייר במים. העיקר שהם הצליחו לעמוד במשימה שהציבו בפני עצמם. או לפחות הם הצליחו לעשות את זה במסגרת פעילות קד"מ שהם ביצעו באנגליה.

ת'כלס, המדור מחכה שחברת אטרקציות לאירועים תרים את הכפפה.



בשבחי הפשטות

חלונות 8 של מיקרוסופט כל כך פשוטים לתפעול. כמה פשוטים? ממש פשוטים. תשאלו שוב- כמה? ונענה לכם שוב- ממש. רוצים הוכחה?

אז הנה- בפעילות של המותג בפורטוגל, לקוחות בחנות מחשבים שביקשו הדגמה של מערכת ההפעלה הופתעו לפגוש ילד בן עשר פחות או יותר שהעביר להם את ההדרכה. עכשיו אתם מאמינים לנו?



שיווק גבוה

והנה פעילות קצת ישנה של מרצדס לקידום משאיות ה- ACTROS של המותג בהולנד. החברה הדפיסה מדבקות שנראו כמו חלונות שמש עם מסר לנהגים והדביקו אותן על הגג של מכוניות פרטיות. למה הם עשו את זה? כי זה המקום היחיד שרק נהגי משאיות רואים.

תגובות
אין תגובות למאמר