כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

ביסלי מחפש מנהיג חזק

מאת: חדשות 'מפיק' /
08.01.2013
/ 9:30

חברת 'אסם' יצאה בשני טעמים חדשים למותג 'ביסלי'- טעם חמוץ חריף וטעם חריף אש, לא עניין של מה בכך למותג שכמעט ולא השתנה בעשרות השנים האחרונות. כדי להכניס קצת עניין וחשיפה לטעמים החדשים, יצאה החברה בקמפיין בחירות שנותן לגולשי האינטרנט את הכוח להחליט מי מהטעמים יישאר איתנו לעוד תקופה ארוכה- כי, כפי שאומרת הקלישאה, מי שמצביע משפיע.

הבחירות נעשות באמצעות אפליקציית פייסבוק חביבה, בה יכולים הגולשים לצפות בקמפיין הבחירות של כל אחד מהטעמים, ולאחר שהשתכנעו, להיכנס לקלפי הויקטואלי ולהצביע לטעם שלדעתם יהיה זה שיביא שלום וביטחון, סגסוג והצלחה, והכי חשוב, ידגדג את בלוטות הטעם של המדינה בכיוון הנכון.

הקמפיינים של שני הטעמים עשויים בטוב טעם ומצליחים לצחוק יפה מאוד על כל הקלישאות האפשריות של תשדירי בחירות. המדור מאחר לשניהם הצלחה בבחירות, ומקווה שמי שזה לא יהיה שינצח, שיזכור לא לשבת בממשלה עם ביסלי בצל.

קמפיין בחירות ביסלי
תגובות
אין תגובות למאמר