כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
28/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מיתוג חדש לפסטיבל הפנטזיה

מאת: חדשות 'מפיק' /
03.01.2013
/ 12:09

הפסטיבל הבינלאומי למדע בדיוני ופנטזיה מלווה את נופה של תל אביב החל מסוף שנות התשעים של המאה הקודמת, והצליח במהלך השנים הארוכות להפוך למוקד משיכה לאלפי חובבי הז'אנר שפוקדים אותו מדי שנה.

עם השנים, השתנה הרכבו ותוכנו של הפסטיבל, וכיום הוא גדול יותר, מגוון יותר ומקצועי יותר.

לאחרונה, יצא הפסטיבל במהלך מיתוג מחדש, לאחר שתקופה ארוכה שקלו מארגניו לשנות את שמו על מנת לשקף את השינוייים הרבים שעבר במהלך השנים. במסגרת המהלך, הפסטיבל ייקרא החל מהשנה 'אוטופיה'- או כפי שמגדירים זאת המארגנים באתר האינטרנט של הפסטיבל- "אם המדע הבדיוני הוא מעבדה, שהרי האוטופיה היא אחד מהכלים המרכזיים בה. אוטופיה היא ניסוי מחשבתי... הטלפון הנייד והאייפאד – כולם הופיעו ראשית בעיני רוחם של סופרים, יוצרי קולנוע ואמנים שסללו את הדרך עבור המדענים, המהנדסים, היזמים והמדינאים שמימשו אותם.

אוטופיה לא קיימת עלי אדמות, ואם קיימת, שהרי כל ישראלי יעיד על כך שאנו לא חיים בה, אבל אנחנו אופטימיים ופטריוטיים".

עוד כותבים המארגנים – "אנו כבר עכשיו עובדים על פעילות הפסטיבל בשנה הבאה וכן על יוזמות נוספות שיתמכו בפסטיבל לאורך השנה. נשמח לשיתופי פעולה ולסיוע בתוכן, שיווק, אדמיניסטרציה והפקה".

את השם 'אייקון' ימשיך לשאת האירוע המופק מדי שנה על ידי האגודה למדע בדיוני בישראל.

תגובות
אין תגובות למאמר