כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כנס האונליין המעשי של 'התעשיה' יוצא לדרך

מאת: חדשות 'מפיק' /
02.01.2013
/ 9:00

מאז שפרץ לחיינו בסערה, האינטרנט מתפתח במהירות ועמו גם הצורך שלנו לדעת איך לנהל את עצמנו באופן יומיומי, כאשר הנוכחות שלנו ברשת הופכת משמעותית כמעט כמו הנוכחות הפיזית שלנו, אם לא יותר מכך לעתים.

בדיוק לשם כך, החליט אתר האינטרנט 'תעשיה.קום' לקיים בסוף החודש את כנס האונליין המעשי בבית תנועת הקיבוצים בתל אביב. הכנס, שייערך ביום שישי ה- 25/1, מיועד מיועד לעסקים קטנים ולעצמאיים שרוצים לדעת איך לנהל את עצמם ברשת בצורה היעילה ביותר.

 "כמנהלת האתר, אחד הדברים הבולטים ששמתי לב אליהם בתקשורת עם האנשים, זה שלא כולם יודעים איך מנוע חיפוש עובד, מה ההבדל בין פתיחת פרופיל אישי לפרופיל עסקי בפייסבוק ואיך אתה מנהל שתי "ישויות" נפרדות" מספרת לנו גלי מאירי, בעלת אתר האינטרנט 'תעשיה.קום' ויוזמת הכנס, "הבנתי שאין עדיין הפנמה מלאה לחשיבות של הנוכחות האינטרנטית שלנו בעולם. הכנס נועד באמת לתת כלים בסיסיים והבנה ראשונית של כל התחום הזה".

הכנס יכלול  חמש הרצאות בנושא-

יהודה קוגן, מנהל תחום שיווק לעסקים ב- 'גוגל ישראל' יספר על הצעדים הראשונים של העסקים עם כלי הפרסום של גוגל.

נמרוד הלוי, מנהל מדיה במטה פייסבוק בדבלין יפריך כמה מיתוסים וייתן כמה כלים מעשיים לניהול עמוד הפייסבוק.

אסף שטרן מחברת שלח מסר יראה איך הכי טוב לתקשר עם הלקוחות.

אליהו לאב וסיני גז מ'סללום מדיה גרופ' יסבירו מה זה בכלל נוכחות רשת, ועל הדרכים הנכונות לנהל אותה בתבונה.

ניצן ארליך מ'אביב ייעוץ עסקי' יסביר איך בסופו של דבר מממנים את הכל.

הכנס מופק על ידי 'תעשיה.קום', ובשיתוף עם 'אביב יעוץ עסקי', 'שלח מסר', 'חשבונית ירוקה', משרד הביטוח 'זהר נאמן' ואתר האינטרנט 'מפיק'.

תגובות
אין תגובות למאמר