כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כמו פרח בר

מאת: חדשות 'מפיק' /
01.01.2013
/ 10:15
חברת הפרסום העולמית JCDecaux, הידועה ביצירת קמפיינים ייחודים ורחבי תפוצה, יוצאת השבוע בקמפיין מרהיב לרגל השקת הבושם החדש Especially Escada Delicate Notes.

בקמפיין זה מכבבת דוגמנית העל בר רפאלי, פרזנטורית המותג. במסגרת הקמפיין בתל אביב תמתג החברה 9 תחנות אוטובוס במיקומים מרכזיים באווירת ESPECIALLY ESCADA: דפנות התחנה יכוסו בצבע הורוד של המותג ועל גג התחנה יצמחו פרחי ורדים  שיפתיעו את העוברים והשבים וימשכו את תשומת ליבם לקמפיין הייחודי. עלות הקמפיין נאמדת בכרבע מיליון שקלים. 

הקמפיין החדשני של חברת JCDecaux מדגיש את מוטיב הורד המאפיין את הבושם ויעניק לעיר כולה את אותה  שמחת החיים , חיוניות ונשיות שמודגשת בבושם.

קמפיין JCDecaux ובר רפאלי עבור Escada
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר