כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

חשיפה הומיאופתית ל'לייף'

מאת: חדשות 'מפיק' /
31.12.2012
/ 11:59

המותג 'לייף' מבית סופר פארם, משיק סדרת תכשירים הומיאופתיים בשם 'הומיאו', המיוצרים על ידי חברת 'Homeocan'. הסדרה כוללת חמישה תכשירים לטיפול על פי עקרונות ההומיאופתיה בתופעות נפוצות ובהן: שפעת, שיעול וכן חיזוק הגוף ולטיפול בקוליק ובקיעת שיניים בקרב תינוקות. 

החברה יצאה לפעילות פרסומית נרחבת בכלל סניפי רשת 'סופר פארם' באמצעות חברת 'הדיה'. הפעילות יצרה נוכחות משמעותית במרחב הקמעונאי ובעיקר באזור בית המרקחת והתרופות שם מתבצעת ההחלטה לקנייה. הפעילות כללה מגוון אלמנטים מבית 'הדיה', בהם: כרזות, פרסום מדף, פרסום רצפה ועוד כך שלא ניתן להתעלם מהשקת המוצר. 

פעילות הדיה לייף

פעילות הדיה לייף

פעילות הדיה לייף
(צילום: ההפקה)

עיצוב, תכנון, ייצור, הפקה ויישום: הדיה
תגובות
אין תגובות למאמר