כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

כוסות רוח לבנק

מאת: חדשות 'מפיק' /
23.12.2012
/ 14:19

בנק ירושלים מבצע שימוש ראשון בפלטפורמת שיווק ייחודית לקידום העו"ש ללא עמלות.

הבנק יוצא בקמפיין חדש באמצעות חברת FREECUPS, ומפרסם את הצעת הערך הייחודית שלו- פטור גורף מעמלות העו"ש, ללא כל מגבלה וללא זמן קצוב. המהלך הכולל של בנק ירושלים מסיר את המגבלות והתנאים הקיימים בכל ההצעות האחרות במערכת הבנקאית.

בימים אלה, עושה הבנק שימוש בפלטפורמה חדשה להעברת המסר. במסגרת הקמפיין יחולקו ללא עלות כחמישים אלף כוסות חד פעמיות באזורים הסובבים את הסניפים, זאת במטרה להגיע לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שעובד וגר בקרבת סניפיו של בנק ירושלים. הכוסות יחולקו בימים הקרובים בבנייני משרדים ובתי עסק. הפרסום יעשה באמצעות קמפיין שעליו מנצחת חברת 'FreeCups' המתמחה בשיווק באמצעות כוסות נייר. 

קמפיין FREECUPS בנק ירושלים

קמפיין FREECUPS בנק ירושלים
(צילום: יח"צ)
תגובות
אין תגובות למאמר