כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קיילי מינוג ושפם נכנסים לבר

מאת: חדשות 'מפיק' /
23.12.2012
/ 10:20

הבעלים והעורך של מגזין F.O.D, אלי גייגר, ירצה השבוע בסטודיו B6 בתל אביב בנושא הקשר בין אולסטארס, קיילי ושפם. במהלך הרצאתו, אשר תיערך ביום רביעי הקרוב (26/12) יקיים גייגר סקירה בנושאי שיווק לקהילה הגאה ועל הצורך לפנות לכל קהל בשפה שלו.

במהלך ההרצאה - 'איך עושה הומו?' - יתמקד גייגר במצב הבקיים היום, בו יותר ויותר תתי קהילות מובחנות ונעשות אליהן פניות ישירות במדיה מובחנת, נושא המעלה שאלות כגון: איך מדבר מותג, סימן וסמל? איזו שפה מדברת הקהילה ההומו- לסבית? כיצד מזהים קהילה ומה הם מאפייניה? מדוע לפנות אל הקהילה בצורה שונה? איך פונים לקהילה בלי מדיה וכיצד זה משפיע על המותג? מה הופך את הקהל ההומו- לסבי לכל כך אטרקטיבי, עם נגיעות של דורותי, קיילי מינוג וז'אן פול גוטייה? בנוסף, ידבר גייגר על שבטים, הכללות, סטריאוטיפים ופניות שגויות. 

אלי גייגר-  הוא הבעלים והעורך האחראי של מגזין F.O.D, מגזין שהוקם על מנת לתת במה לתכני אופנה ולייפסטייל גבריים בצורה ממוקדת לקהל הגאה, בעלים ומנהל קריאייטיב של סטודיו Norbert, בוגר לימודי תקשורת שיווקית ובעל נסיון עשיר כמעצב ומנהל קריאייטיב. במסגרת עבודתו ניהל את קמפיין Tel-Aviv Gay Vibe שמטרתו למשוך ולהעצים את שוק התיירות הגאה הנכנסת לישראל. 

אלי גייגר
(צילום: יח"צ)
 
תגובות
אין תגובות למאמר