כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין בטיפול המהיר

מאת: חדשות 'מפיק' /
11.12.2012
/ 16:06

מותג התרופות נורופן מתחדש ומשיק מותג חדש בשם נורופן קוויק תחת המסר, "נורופן קוויק - מעביר את הכאב בקוויק". מדובר בטבליות המכילות נוסחה חדשה המתמוססת בקלות ובמהירות וכך ההקלה על הכאב מהירה פי 2 מהר יותר. 

חברת 'רקיט בן קיזר' יצאה לקמפיין השקה עם חברת 'הדיה', החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה, ברשת 'סופר פארם'. הלקוח נחשף לקמפיין במהלך שהותו במרחב הקמעונאי. החל מהכניסה לחנויות באמצעות פרסום חלונות ראווה וממשיך בנוכחות ברחבי החנות תוך התמקדות באזור בית המרקחת, באמצעות כרזה גדולה ייחודית.

גם בעמדת היציאה נחשף הלקוח למותג החדש זאת באמצעות זמזמי אבטחה ממותגים. כך באמצעות אלמנטים מבית 'הדיה', נוצרה חשיפה איכותית ואפקטיבית למותג החדש בנקודת המכירה, שם מתבצעת ההחלטה לקניית המוצר. 
 
 קמפיין הדיה נורופן

קמפיין הדיה נורופן

קמפיין הדיה נורופן
(צילום: ההפקה)
 
תכנון, ייצור, הפקה ויישום: הדיה
תגובות
אין תגובות למאמר