כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
11/09/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מנוע הצמיחה של 'ROI'

מאת: חדשות 'מפיק' /
05.12.2012
/ 11:08

חברת ROI CUSTOMERS קיימה מפגש ייחודי לסמנכ"לי שיווק ומנכ"לים בנושא: Customer driven marketing – לקוחות כמנוף שיווקי. הכנס עסק בטרנד החדש בעולם השיווק- לקוחות קיימים כמנוע צמיחה, והתקיים במלון 'הרודס' תל-אביב.

במהלך המפגש, הסבירה מנכ"ל החברה, הילה כרמל, שהתפקיד השיווקי השתנה, וכיום קהל היעד המרכזי הוא הלקוח הקיים, שנזנח במשך השנים. כמו כן הציגה תוצאות סקר ייחודי על מניעי הצריכה והרכישה של הלקוח הישראלי.

מרצה נוספת בכנס היתה גלי ניר, סמנכ"ל השיווק של 'YES', על המהלכים השיווקים שעשתה בחברה לשימור הלקוחות ולשיפור חווית הלקוחות. המהלך כלל 2 צירים משלימים: "נאמנות התנהגותית" שמטרתה הפחתת הנטישה, ו"נאמנות רגשית" שמטרתה הגדלת המעורבות. 

עוד השתתפו באירוע: צחי לוי סמנכ"ל שיווק בגינדי, רוני אלוני סמנכ"ל שיווק בפתאל, אמיר גרפונקל מנהל שימור לקוחות ביו בנק, גלית ליבוביץ-ליון מנהלת מחקרים וסקרים בבנק מזרחי טפחות, שלי סער מנהלת תחום שירות במנורה מבטחים, שני קריטי מנהלת שיווק למגזר העסקים הקטנים במיקרוסופט ישראל ועוד.

גלי ניר, הילה כרמל, עידית פוגל
(צילום: שי לב)
תגובות
אין תגובות למאמר