כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מרצדס משיקה מגזין לייף סטייל ללקוחותיה

מאת: חדשות 'מפיק' /
3.12.2012
/ 15:20

כלמוביל מרצדס משיקה מגזין לייף סטייל ללקוחותיה בהשקעה של כ – 400,000 שקלים

מרצדס בנץ מקבוצת כלמוביל, משיקה בישראל מגזין לקוחות הנקרא Star Magazine, המבוסס על המגזין הבינלאומי המצליח של הקונצרן, המציג תכנים מגוונים ועדכניים מכל רחבי העולם בכל הקשור לסגנון חיים. 
המגזין יופץ בדיוור ישיר ללקוחות מרצדס.

המגזין החדש, המביא לידי ביטוי את המוטו של מרצדס-בנץ The Best or Nothing במגוון תחומי לייף-סטייל: ספורט, אוכל, אפנה, תיירות, ורכב. המגזין הופק על ידי  i-Mag הפקות תוכן ובעריכת ד"ר חנן גולן.

הילית שמיר דוידוף, מנהלת השיווק של מרצדס וסמארט בקבוצת כלמוביל, מציינת כי הגליון הראשון של המגזין, מופץ בימים אלו בכ - 6,000 עותקים ומדוור ישירות ללקוחות מרצדס-בנץ וסמארט.
 

תגובות
אין תגובות למאמר