כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

משרדי הפרסום למען בעלי החיים

מאת: חדשות 'מפיק' /
27.11.2012
/ 16:28

חברת הפרסום העולמית 'JCDecaux' יוצאת בפרויקט חברתי חדש בשיתוף משרדי הפרסום הגדולים בישראל ביניהם- אדלר חומסקי ורשבסקי Grey, באומן בר ריבנאי, Y&R ישראל, גיתם BBDO, יהושע TBWA.

הנושא שנבחר השנה הינו אימוץ בעלי חיים.

בשלב הראשון, תבקש החברה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל להציע את הרעיונות הקריאטיביים ביותר לעידוד אימוץ בעלי חיים. לאור הצלחת הקמפיין החברתי הקודם, החליטה  גם השנה החברה לאפשר לקהל הרחב לקחת חלק בפרויקט כך שכל מי שירצה יוכל להציע רעיונות לעידוד אימוץ בעלי חיים בישראל דרך עמוד פייסבוק ייעודי שהוקם לפרויקט המיוחד.

לאחר כחודש תבחר 'JCDecaux', בשיתוף עם אתר 'אייס', את העבודות המקוריות ביותר שהתקבלו הן ממשרדי הפרסום והן מצד הקהל הרחב,  אותן יעלו על גבי מתקני הפרסום של החברה ברחבי תל אביב-יפו. על גבי הפוסטרים שיוצגו ברחבי העיר, יוטבעו הלוגואים של שלוש עמותות למען בעלי חיים – צער בעלי חיים, תנו לחיות לחיות ו- SOS חיות

בנוסף לפנייה לקהל הרחב באמצעות הפייסבוק, החברה תציע לעוברים ושבים להצטלם ליד השלטים של הקמפיין שיעלו על גבי מתקני 'JCDecaux' ברחבי תל אביב-יפו ולהעלות את התמונות לרשת שיתוף התמונות אינסטגרם עם התיוג JCDPETS#, במטרה לעורר מודעות  לנושא אימוץ בעלי חיים ומתוך רצון להגביר את החשיפה לנושא. החברה תדאג להודות לאלו שהעלו את התמונות לאינסטגרם בכך שהן יועלו על גבי מתקני החברה בפוסטר מיוחד שיסכם את התחרות. 

זוהי השנה השלישית בה מקדמת חברת 'JCDecaux' קמפיין חברתי עם משרדי הפרסום המובילים בישראל לקידום נושאים חברתיים שונים. בשנה הראשונה, יזמה החברה פרויקט למען איכות הסביבה, ואילו בשנה שעברה קידמה החברה שיתוף פעולה נוסף עם משרדי הפרסום לקידום נושא הזהירות בדרכים.
תגובות
אין תגובות למאמר