כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

פרסום בגובה העיניים

מאת: חדשות 'מפיק' /
21.11.2012
/ 11:08

אסם יוצאת עם מוצר חדש לעולם האפייה- קמח לבן ובו שמרים, תחת המסר השיווקי: "עם קמח שמרים תמיד מצליחים!". הקמח החדש של אסם מאפשר הכנת בצק שמרים ללא צורך בהוספת שמרים לבלילה, שכן הם כבר נמצאים בתוך הקמח עצמו. החברה יצאה לפעילות שיווקית בנקודות המכירה באמצעות 'הדיה'.

לשם יצירת נוכחות משמעותית בנקודות המכירה, הפיקה 'הדיה' מערך שילוט בקטגורית עזרי האפייה, בהם שילוט צד ופרסום רצפה ייחודי. בעוד גובה העיניים של הצרכן עמוס במוצרים ובמסרים פרסומיים, השימוש ברצפה כשטח פרסום מנצל אזור שהוא נטול גירויים ויזואליים. פרסום ריצפתי מהווה מעין הרחבה אופטית של שטח המדף וכך יוצר יתרון על פני המתחרים על המדף.

פעילות הדיה לאסם

פעילות הדיה לאסם

פעילות הדיה לאסם

פעילות הדיה לאסם
(צילום: ההפקה)

 

תגובות
אין תגובות למאמר