כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

דעה אישית- אוהב מתנות יחיה

מאת: ספי דורי /
18.11.2012
/ 10:00
האירוע שאתם מפיקים מתקיים בקרוב ואתם חדורי מוטיבציה להפוך אותו לאחד כזה שלא ישכחו במהרה. כהרגלכם בקודש, אתם מקפידים, קלה כחמורה, על כל הפרטים הקטנים וחשוב לכם שהכול יתקתק כמו שעון. אבל האם עצרתם לרגע וחשבתם איך ניתן להפוך את הלקוח שלכם, לשלכם באמת?

התשובה די פשוטה. עלינו להבין את הצרכים והרצונות הנסתרים שלו ולגעת בדיוק בנקודות הרגישות.

ידוע לנו שרצונו הנסתר של כל אדם, בכיר כזוטר, הוא לקבל מתנות ולרצות כמעט כל דבר שמחלקים בחינם. זו הסיבה שתחום מוצרי הפרסום הוא רחב ומצליח כל כך. הרי בעולם שבו קשה לחדור ללב הלקוח עם מסרים שיווקיים זה רק מתבקש שנרתום את מוצרי הפרסום למשימה הזו. ניתן לעשות זאת עם לא מעט יצירתיות, כך שלא רק שהלקוח ייהנה מקבלת מתנה שלא ציפה לה, אלא גם יקשר אותה למסר השיווקי שנרצה להעביר. 

הנה כמה דוגמאות שניתן ליישם: 

מחזיק מפתחות בצורת לב יעביר את המסר - בריאותך חשובה לנו.
מעיל רוח גמיש יעביר את המסר- איתך בכל מצב-רוח
מצפן יעביר את המסר - שומרים עליך מכל כיוון

כשמהות המוצר משתלבת באופן טבעי עם המסר השיווקי מתקבלים מוצרי פרסום אפקטיביים במיוחד.

כמו לגבי שאר צורכי האירוע, רצוי להתכונן להזמנת המוצרים זמן רב ככל האפשר. הדבר יאפשר גמישות רבה יותר בהזמנת המוצרים ואולי אף ניתן יהיה להפיק ולייבא עבורך מוצרים יעודים לכבוד אירוע ההפקה שלך. יבוא מוצרי פרסום אף יחסוך באופן משמעותי חלק ניכר מהוצאות ההדפסה הגבוהות הדרושות בארץ ובסופו של דבר המחיר עבורכם ייצא משתלם הרבה יותר.

לחברת מוצרי פרסום מקצועית יש את הקשרים הנכונים עם מפעלים אשר כל עיסוקם הוא הפקת מוצרי פרסום בתחום הרלוונטי לכם, כך שחברות הפקת אירועים ועורכי כנסים מקצועיים נהנים ממחיר הוגן, שירות מעולה ומבית מקצועי ואמין להפקת מוצרי פרסום אפקטיביים. מאידך, קיימים לא מעט מקרים בהם לקוח שאינו מנוסה ביבוא ושאינו בעל קשרי מסחר שוטפים עם המפעלים, מקבל מוצר אותו כלל לא הזמין או לחלופין שיש בו פגם, כמובן שבמקרים מסוג זה, ההפסד הוא כפול ומכופל, גם מצד המזמין וגם מצד המקבל.

לסיכום, קל מאד להתפתות ולהזמין מוצרי פרסום מקובלים כמו עטים, ניירות ממו או דיסק און קי אך מעט מחשבה ויצירתיות עשויים להפוך את מוצרי הפרסום שלכם לכאלה שיגרפו תשואות ומחמאות רבות.

על מנת לקבל את מלוא האימפקט, חשוב מאד להתאים את המוצר שלכם לקהל היעד המוזמן לאירוע. בין אם מדובר על קבלנים, רופאים, בעלי מוסכים או אימהות חד הוריות, כל אחת ואחד מהם ישמח לחזור לביתו עם מתנה שקיבל בחינם, כזו שמדברת אליו, שנוגעת בו ושהוא הכי מזדהה איתה. 

אחת כזו שתלך אתו לכל מקום.

כותב המאמר הוא ספי דורי, מנכ"ל 'אמייז' מוצרי פרסום
 
(תמונת מסגרת: FreeDigitalPhotos.net)
תגובות
אין תגובות למאמר