כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קד"מ מעבר לים

מאת: שגית פורטי-טל, 'לעומק התודעה' /
28.08.2007
/

משחקי מזל

כמה פעמים עמדתם בשדה התעופה, מחכים למזוודה שתצא מהשרוול ותוהים:

תגיע? לא תגיע?

 

סוכנות Admcom מצאה פתרון קריאטיבי לפרסם את הקזינו של ונציה והפכו את הקרוסלה של המזוודות בשדה התעופה בונציה לשולחנות רולטה, הפרסום מזמין את התיירים לבוא ולשחק בקזינו. מי מאיתנו שאיבדו לו מזוודה יבוא לשחק בקזינו?           

הרעיון גדול.

 

רולטה

 

 

מי זה דופק בדלת?

לא חדש אבל התופעה בעולם מתרחבת.

גלויה עם ויז'ואל מפתה... פיצה, בחורה עם ביקיני מוצמדת על עינית דלת הבית, הדיילים מצלצלים בדלת ועוזבים את המקום, לנו נשאר להביט בעינית הדלת ולשאול מי שם? בינתיים נגלה לנו מחזה מעורר...

בתמונות קמפיין לחברת שילוח גרמנית ולפיצרייה מקומית.

למי מהם היית פותח את הדלת?

 

סקסי

 

שליח פיצה

 

שליח פיצה

 

 

תכשיטים במקום מחסומים

רק בשוויץ יכולים לחשוב על רעיון גאוני, צבעוני ויפה כזה.

שלשלאות הברזל הכבדות הוסרו ממחסומים בצידי הדרכים ובמקומם הוצבו שרשראות צבעוניות וצמידים מהקולקצייה החדשה של חנות אקססוריז מקומית.

הרעיון של Saatchi & Saatchi Simko

 

שרשרת

 

שרשרת

 

 

בישראל האנשים מגולגלים בתוך נייר עיתון....

באקוודור הם בתוך בקבוק ליקר המועדף על הצעירים המקומיים.

צמד קומיקאים אהודים בעיר יצא בסיבוב פרידה מהמופע שלהם. ההזמנות לאירוע הודפסו על גבי הבקבוק בסגנון ההומור של הצמד ובתוך הבקבוק צפה תמונה של השניים שוחים בתוך הבקבוק.

ההזמנות נשלחו לסלבריטאי העיר ולמובילי דעת קהל ומיותר לציין הכרטיסים למופע אזלו.

 

ליקר

 

אלכוהול

 

 

לעינייך בלבד

מגזין הפונה לקהל נהגי המשאיות החליט לפרסם את המגזין על גבי גגות של מכוניות פרטיות.

כך זה נראה:

 

מגזין

 

אקו: גרפיטי דיגיטלי

מארק אקו החל את דרכו כאמן גרפיטי והפך לאימפריה החליט לקדם את עצמו על ידי אלה מה גרפיטי. השנה שנת 2007 הטכנולוגיה מאפשרת לנו לעשות דברים שאז...לא חלמנו עליהם.

 

שימו לב לטכניקה: שלט רחוב עם מסך LCD  ובלותות', העוברים והשבים שברשותם טלפון סלולרי עם בלותות' אלה מה יכולים על ידי הנווט בסלולרי לעשות לצייר על גבי מסך הטלויזיה גרפיטי.

אני בטוחה שמארק אקו לא חלם על הרעיון כשהתחיל את דרכו. 

ועל הקריאטיב? כמובן סטודנטים: 

Advertising School: Design Factory International, Germany

 

סלולר

 

הכותבת הינה מנהלת שיווק בחברת השיווק לצעירים - לעומק התודעה

תגובות
אין תגובות למאמר
כתבות נוספות: