כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין סיבי חדש לבנפייבר

מאת: חדשות 'מפיק' /
13.11.2012
/ 14:27

מותג הסיבים התזונתיים 'בנפייבר' בחר בשפים יוסי שטרית מ'קיטשן מרקט', גולן ישראלי ממלון 'הרודס' תל אביב, צ'רלי פדידה מ'אוליב ליף' ובדיאטנית יעל דרור, כפרזנטורים לקמפיין מתכונים שמטרתו להגביר את המודעות לחשיבות השימוש בסיבים תזונתיים בתפריט היומי ולקלות שבצריכתם עם בנפייבר.

הקמפיין יתקיים תחת הסיסמא 'בנפייבר- מסייע לבריאות מערכת העיכול. פשוט להוסיף סיבים תזונתיים יום יום' בעלות המוערכת בכמיליון שקלים.

הקמפיין מציג מתכונים מקוריים של השפים המעשירים את המנות במהלך תהליך ההכנה בסיבים תזונתיים מסיסים בנפייבר, במטרה לסייע לבריאות מערכת העיכול. בנוסף, כולל הקמפיין סרטון בו מספרת הדיאטנית יעל דרור כיצד קל לשמור על תפריט מאוזן ועל בריאות מערכת העיכול באמצעות הוספה של סיבים תזונתיים אפילו לקפה או ליוגורט היומי.

הקמפיין יעלה בתחילת חודש נובמבר בטלויזיה, באינטרנט ובנקודות מכירה

גולן ישראלי

יעל דרור
(צילום: עומרי מירון)

משרד פרסום: באומן בר ריבנאי אקספרט

חברת הפקה: תפנית

במאי: יותם כהן

מנהל קריאטיב: יוד קורן

מנהלת לקוחות: הילית סהר

צלם סטילס: עומרי מירון

 

תגובות
אין תגובות למאמר