כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
29/11/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

גוגל מחלקת לוגו לכל דורש

מאת: חדשות 'מפיק' /
12.11.2012
/ 11:50

ענקית האינטרנט 'גוגל' ערכה ב- 31/10 את האירוע המרכזי של החברה בארץ- 'Powered by you 2012' בהאנגר 11 שבנמל תל אביב.

במהלך האירוע, ניתנה לבאי הכנס ההזדמנות להכין לעצם DOODLE- איור/לוגו משלהם בהשראת ה- GOOGLE DOODLE- האיור המופיע במקום לוגו החברה אחת לכמה ימים בהתאם לאירועים המיוחדים המתקיימים בו.

באירוע, שהופק על ידי חברת 'אנשים ומחשבים', פתחה חברת 'אריאל ועדיאל' מעין 'מפעל' של ממש לייצור פדים, חולצות ותיקים. במתחם היו פרושים תחנות שונות בהן עברו חוויות אישיות שונות – באחת התחנות למשל הצטלמו המשתתפים עם דמות קישקשתא המיתולוגית ויכלו לבחור כיצד לקבל את התמונה – בתיק ובחולצה. התהליך השלם – החל מההצילום בעמדות ועד הייצור בשטח – היה באוטומציה מוחלטת, ללא מגע יד אדם.

בעמדת ה-Doodle האישי שיצרה חברת 'עפר לשם', עמדו המשתתפים מול מצלמת דמוית קינקט ויצרו לעצמם Doodle על ידי הזזת הידיים בלבד. כל אות "נצמדה" לפרק אחר של המשתתף וכך הוא צולם. כמה דקות לאחר מכן קיבל המשתתף פד עכבר ועליו ה-Doodle האישי שלו.
 
אירוע גוגל בהאנגר 11

אירוע גוגל בהאנגר 11

אירוע גוגל בהאנגר 11

אירוע גוגל בהאנגר 11

אירוע גוגל בהאנגר 11

אירוע גוגל בהאנגר 11
(צילום: ההפקה)
 
הפקה: אנשים ומחשבים

בטיחות: רשגד

פדים, חולצות ותיקים ממותגים: אריאל ועדיאל

לקחתם חלק באירוע ואינכם מופיעים? ספרו לנו
תגובות
אין תגובות למאמר