כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קמפיין חשיפה חדש ליוניליוור

מאת: חדשות 'מפיק' /
01.11.2012
/ 16:24

יוניליוור, המשווקת בארץ את מוצרי הטיפוח של DOVE, יוצאת בחגיגת מכירות בכלל סניפי רשת סופר פארם. מדובר בפעילות שיווקית נרחבת לקידום המכירות של מוצרי 'דאב' תחת המסר, "השני ב-5 ₪".

החברה יצאה באמצעות 'הדיה', החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה, לקמפיין נרחב לחשיפת המותג בכניסה לסניפים ובסביבת המדף בסניפים, תוך יצירת בידול ובולטות של המותג מול המתחרים באופן שלא ניתן היה להתעלם מהפעילות השיווקית.

לשם החשיפה הנרחבת נעזרו באלמנטים מבית הדיה בהם: מיתוג קרוסלת כניסה, עיטוף גונדולה מרהיב המשולב עם פרסום רצפה, שילוט אורכי ועוד.

פעילות 'הדיה' - דאב

פעילות 'הדיה' - דאב


(צילום: ההפקה)

תכנון, ייצור, הפקה והקמה: הדיה
תגובות
אין תגובות למאמר