כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
26/10/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

מי הבוס?

מאת: חדשות 'מפיק' /
30.10.2012
/ 10:25

חברת 'לילית קוסמטיקה', המייבאת לארץ את הבשמים מבית BOSS השיקה את Boss Nuit Pour Femme  - הבושם החדש והמתוחכם לנשים מבית הבישום תחת חסותה של השחקנית גווינת' פלטרו.

חברת 'הדיה' עיצבה והפיקה עבור ההשקה, קמפיין חלונות ראווה מרהיב בהשראת פעילות הקמפיין בשאר מדיות הפרסום, כך שקהל הלקוחות נחשף להשקת המוצר עוד בטרם כניסתו לסניפים. גם מחלקת הקוסמטיקה לא נשארה חשופה ושדרת הבישום זכתה ל'הלבשה' אלגנטית ויוקרתית בדמותה של גווינת' פלטרו, הפרזנטורית של הבושם, כאשר הפרסום לבושם לגבר מאותה סדרה לא נזנח מאחור.

קמפיין הדיה ל- BOSS



קמפיין הדיה ל- BOSS
(צילום: ההפקה)

עיצוב, יישום, הפקה והקמה: הדיה פרסום ומיתוג בנקודות מכירה
תגובות
אין תגובות למאמר