כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

קידום מכירות היגייני ל'קולגייט'

מאת: חדשות 'מפיק' /
25.10.2012
/ 14:37

חברת 'שסטוביץ', המשווקת בארץ את המותג 'קולגייט', יצאה בקמפיין נרחב ברשתות הפארם והמזון, באמצעות אלמנטים ייחודיים למסחור חזותי של חברת 'הדיה' המתמחה בפרסום ומיתוג בנקודות מכירה.

הפעילות ברשתות הנה חלק ממהלך משמעותי של קולגייט תחת המסר, "ישראלים סומכים על קולגייט יותר מכל מותג אחר".

לשם יצירת בידול של המותג באזור המדף תוך יצירת התאמה מלאה של המסר השיווקי לאמצעי הנראות השונים, הפעילות בנקודת המכירה נעשתה באמצעות מסחור חזותי בכל אזור מחלקת היגיינת הפה ובנקודות נוספות בסניפים. הפעילות כללה שילוט אורכי באזור המשחות ובאזור המברשות, מיתוג כולל של גונדולות, פרסום רצפה ייחודי וזמזמי אבטחה. 

פעילות קולגייט - הדיה

פעילות קולגייט- הדיה
(צילום: ההפקה)

עיצוב, יישום, הפקה והקמה: הדיה פרסום ומיתוג בנקודות מכירה

 

תגובות
אין תגובות למאמר