כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

צפו בוידאו- 'WINDOW SHOPPING' מעולם אחר

מאת: חדשות 'מפיק' /
24.10.2012
/ 14:14

אדידס לוקחת את המונח 'WINDOW SHOPPING' לשלב הבא. מותג הספורט, באמצעות משרד הפירסום הפיני TBWA הלסינקי, הקימה בסניף הדגל של המותג בנירנברג, גרמניה, חלון ראווה אינטראקטיבי שמאפשר ללקוחות לרכוש את המוצרים המוצגים בו באמצעות הטלפון החכם.

חלון הראווה, שהוקם לרגל השקת קו ההלבשה לצעירים 'NEU', הינו בעצם מסך מגע גדול, המאפשר ללקוחות לשחק עם בובות הראווה, לבחון את הבגדים שמציע המותג, ולרכוש אותם באמצעות גרירת המוצרים לסמארטפון שלהם, כל זאת בלי להשתמש באפליקציה ייעודית משום סוג שהוא.

כך זה נראה בשטח:

תגובות
אין תגובות למאמר