כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

עוף טוב, הכל טוב

מאת: חדשות 'מפיק' /
24.10.2012
/ 12:44

'עוף טוב', מותג מוצרי הבשר של חברת 'אסם', מחזק את נתח השוק שלו בקטגוריית השניצלים הקפואים ומשיק מוצר חדש תחת המסר- "100% רכיבים טבעיים שניצל כמו בבית".

לשם הגברת החשיפה בנקודות המכירה, יצאה החברה בקמפיין חשיפה בעזרת אלמנטים למסחור חזותי ייחודיים מבית 'הדיה', חברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה.

הפעילות הפרסומית של החברה עלתה בכלל סניפי רשת 'שופרסל'. במסגרת הפעילות, קטגורית הבשרים באזור הקפואים נכבשה על ידי 'עוף טוב' באמצעות מערך שילוט המבדל את המותג משאר השחקנים במקרר. הבידול נעשה עם אלמנטים ייחודיים החושפים את הלקוחות למסר השיווקי מכל הכיוונים במקפיא  כך שלא ניתן להתעלם מהמסר. 

פעילות עוף טוב - הדיה



פעילות עוף טוב - הדיה
(צילום: ההפקה)

תכנון אלמנטים, יישום, הפקה והקמה: הדיה
תגובות
אין תגובות למאמר