כל מה שחם בענף ! אמין, מקצועי ומקיף יותר.
כל יום שני, מדי שבוע
ניוזלטרים נוספים מהענף :
13/08/2017
ניסויים בקד"מ בבני אדם
המדור סוקר מגמות, פרוייקטים ורעיונות מקוריים בתחומי הקד"מ, האירועים והשיווק בחו"ל.
חפש בכתבות:

המרגלים של קוקה קולה

מאת: חדשות 'מפיק' /
21.10.2012
/ 16:00

קוקה קולה חוזרת לפעילויות הקד"מ האהובות עליה, אלה שכוללות מכונות משקאות אינטראקטיביות שמפעילות את הלקוחות הצמאים שלה בצורה שהם לא ציפו לה.

הפעילות התקיימה לקראת הבכורה של הסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד האלמותית 'SKYFALL'. הלקוחות שלא חשדו במאומה ורכשו לתומם פחיות של 'קוקה קולה זירו' באחת מתחנות הרכבת נשאלו אם הם מעוניינים בכרטיסים חינם לסרט החדש. במידה והשיבו בחיוב, התבקשו להגיע לרציף מספר 6 בתוך שבעים שניות.

נשמע קל, נכון? זה היה יכול להיות הרבה יותר קל, אם הקמפיין לא היה משולב עם פעילות גרילה מעולה שהפכה את כל העניין להרבה יותר מעניין.

תגובות
אין תגובות למאמר